вівторок, 28 квітня 2020 р.

коректні таблиці


Коректурні таблиці за методикою К.Крутій та Н.Гавриш.

Коректурні таблиці за методикою К. Крутій та Н.Гавриш
СЛАЙД № 1

Коректурні таблиці за методикою К. Крутій та Н.Гавриш

Коректурні таблиці — це інформаційно-ігрове поле з різною кількістю клітинок (від 9 до 25), заповнених предметними картинками (цифрами або буквами;...
СЛАЙД № 2

Коректурні таблиці — це інформаційно-ігрове поле з різною кількістю клітинок (від 9 до 25), заповнених предметними картинками (цифрами або буквами; цифрами і буквами; символами чи знаками, геометричними фігурами). Картинки добирають за змістом тематично. Тематична палітра коректурних таблиць може бути досить широкою. Вона майже не змінюється в різних вікових групах, розширюється лише змістове наповнення та урізноманітнюються зв'язки між елементами теми.

В роботі з дітьми використовують коректурні таблиці за таками темами:
СЛАЙД № 3

В роботі з дітьми використовують коректурні таблиці за таками темами:

СЛАЙД № 4

СЛАЙД № 5

СЛАЙД № 6

СЛАЙД № 7

СЛАЙД № 8

СЛАЙД № 9

-гриби -квіти -рослини -економіка -народознавство -дитина та суспільство
СЛАЙД № 10

-гриби -квіти -рослини -економіка -народознавство -дитина та суспільство

Коректурні таблиці за методикою К. Крутій: -принцип 3,4 зайвий -з дітьми раннього,молодшого віку
СЛАЙД № 11

Коректурні таблиці за методикою К. Крутій: -принцип 3,4 зайвий -з дітьми раннього,молодшого віку

СЛАЙД № 12

СЛАЙД № 13

СЛАЙД № 14

Коректурні таблиці за методикою Н.Гавриш: -поняття строка та стовбець -з дітьми середнього та старшого віку
СЛАЙД № 15

Коректурні таблиці за методикою Н.Гавриш: -поняття строка та стовбець -з дітьми середнього та старшого віку

СЛАЙД № 16

СЛАЙД № 17

Під час роботи з коректурними таблицями основними завданнями для дітей є такі: Знайти правильну відповідь Назвати потрібне слово/слова Пояснити сво...
СЛАЙД № 18

Під час роботи з коректурними таблицями основними завданнями для дітей є такі: Знайти правильну відповідь Назвати потрібне слово/слова Пояснити свої дії Висловити власну думку

Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар